![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page.
ISBN: | 80-86929-09-4 |
---|---|
EAN: | 8086929094 |
Doporučená cena: | 356 Kč |
Počet stran | 322 stran |
Pořadí vydání | 1 |
Datum vydání | 20. 12. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)