Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Království značkyNejvětší omyly a úspěchy všech dob

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page.

ISBN:80-86929-09-4
EAN:8086929094
Doporučená cena:356 Kč
Počet stran 322 stran
Pořadí vydání 1
Datum vydání 20. 12. 2006
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace