![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce – uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. – vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem. Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat: 1. krok – Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii. 2. krok – Návrh nové nebo redefinice stávající strategie, 3. krok – Předpoklady pro strategické řízení, 4. krok – Implementace strategie a kontrola jejího plnění. Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti – strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí. Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků.
ISBN: | 978-80-7400-620-3 |
---|---|
EAN: | 9788074006203 |
Doporučená cena: | 490 Kč |
Počet stran | 224 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 13. 12. 2016 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)