![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha reaguje na slabiny podnikového managementu a podnikání, které odhalila finanční krize a postupující proces globalizace na konci první dekády 21. století. Autoři publikace přinášejí nové koncepce a teoretické pohledy na problematiku konkurenčního potenciálu průmyslových podniků. Definují konkurenceschopnost podniků v soudobé globální ekonomice a vysvětlují nové pohledy na management inovačních a konkurenčních potenciálů v kontextu teorií spontánního řádu. Významná pozornost je věnována vymezení a měření podnikatelského potenciálu. Text je rozdělen do sedmi kapitol (např. Potenciál průmyslových podniků, Nové dimenze ekonomiky podniku, Nové dimenze konkurence, Management podnikatelského potenciálu). Výklad je doplněn praktickými příklady a řadou obrázků a tabulek.
ISBN: | 978-80-7400-379-0 |
---|---|
EAN: | 9788074003790 |
Doporučená cena: | 490 Kč |
Počet stran | 368 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 6. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)