![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na "budování image", "upevňování vztahů" a "důvěrné poznání" – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali!
ISBN: | 80-7261-134-8 |
---|---|
EAN: | 8072611348 |
Doporučená cena: | 390 Kč |
Počet stran | 216 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 9. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Grusová, Irena |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)