Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na "budování image", "upevňování vztahů" a "důvěrné poznání" – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali!

ISBN:80-7261-134-8
EAN:8072611348
Doporučená cena:390 Kč
Počet stran 216 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 23. 9. 2005
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Překladatel: Grusová, Irena
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace