Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně

Téma disertační práce bylo zvoleno v souladu se záměrem Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zřídit tzv. Kreativní centrum, které by mělo sloužit jako zázemí pro začínající firmy a podnikatele věnující se oblasti designu, audiovizuální tvorbě či reklamě a marketingu. Práce řeší KC jako podnikatelský inkubátor a zaměřuje se na jeho marketingovou komunikaci. Cílem práce je navržení komunikační strategie KC tak, aby bylo dosaženo jeho úspěšnosti – aby byl o jeho služby dostatečný zájem a aby byly z komunikačního hlediska uspokojeny všechny cílové skupiny a jejich členové se tak stali spokojenými a loajálními „zákazníky“. Disertační práce začíná teoretickou částí věnující se oblasti podnikání, kreativity a marketingové komunikace. Teoretická východiska jsou použita jak v kapitole věnované metodice, tak v praktické části práce. Ta je koncipována jako marketingový výzkum skládající se z několika metodologických součástí, jako je průzkum trhu, analýza komunikace podnikatelských inkubátorů nebo analýza cílových skupin; hlavní částí výzkumu jsou hloubkové rozhovory s představiteli úspěšných evropských univerzitních podnikatelských inkubátorů doplněné o pozorování. V poslední, projektové části je navržena komunikační strategie potenciálního KC.
ISBN:978-80-7454-811-6
EAN:9788074548116
Počet stran 50 stran
Datum vydání 18. 12. 2018
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba e-kniha - pdf
Autor: Kateřina Hábová
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Vydáno elektronicky - Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/43770
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace