Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Komunikace ve společnosti

Komunikace je jedním z tzv. věčných odborných témat. Rozvoj elektronických komunikačních možností v posledních několika letech opětovně nastolil diskusi o přednostech, resp. nedostatcích těchto forem. Elektronická komunikace přitom představuje jenom jednu, i když významnou, součást komunikačního procesu. Publikace přibližuje podstatu a formy komunikace od osobních projevů až po fungování sociálních sítí. Představuje čtenáři historický vývoj komunikace, s okolnostmi které vstupují do tohoto vývoje její jednotlivá dobová vyjádření, funkce, modely. Téma je úzce propojeno s formováním veřejného mínění. Kniha je obohacena o pohled na jednotlivé komunikační aktivity současné české společnosti. Všechny typy čtenářů, tedy odborníci, studenti i široká veřejnost, mají možnost ocenit předložený obrázek komunikačních procesů, komunikačních organizací i samotných pracovníků médií. Prezentovaný text může čtenáře inspirovat k vytvoření vyváženého vztahu k dnešní komunikaci.o přednostech, resp. nedostatcích těchto forem. Elektronická komunikace přitom představuje jenom jednu, i když významnou, součást komunikačního procesu. Publikace přibližuje podstatu a formy komunikace od osobních projevů až po fungování sociálních sítí. Představuje čtenáři historický vývoj komunikace, s okolnostmi které vstupují do tohoto vývoje její jednotlivá dobová vyjádření, funkce, modely. Téma je úzce propojeno s formováním veřejného mínění. Kniha je obohacena o pohled na jednotlivé komunikační aktivity současné české společnosti.

ISBN:978-80-7380-545-6
EAN:9788073805456
Doporučená cena:360 Kč
Počet stran 304 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 30. 4. 2015
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Nakladatelství Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace