Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty

Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s reklamou vůbec o zdvořilosti uvažovat? A co je to vlastně zdvořilost? Jak se projevuje? Můžeme ji hodnotit a měřit? Těmito otázkami se zabývá Daniela Zítková ve své monografii, která je prvním původním zpracováním problematiky zdvořilosti na rozsáhlém českém materiálu. Je určena pro zájemce o otázky společenské komunikace a společenského kontaktu a přirozeně ani zájemce o reklamní komunikaci. Práce obsahuje v příloze rozsáhlou sbírku reklamních materiálů.

ISBN:978-80-86807-84-3
EAN:9788086807843
Doporučená cena:320 Kč
Počet stran 304 stran
Rozměr 170x240 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 8. 7. 2008
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Nakladatelství Bor
Tématická skupina 13 - Krásná literatura
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace