Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s reklamou vůbec o zdvořilosti uvažovat? A co je to vlastně zdvořilost? Jak se projevuje? Můžeme ji hodnotit a měřit? Těmito otázkami se zabývá Daniela Zítková ve své monografii, která je prvním původním zpracováním problematiky zdvořilosti na rozsáhlém českém materiálu. Je určena pro zájemce o otázky společenské komunikace a společenského kontaktu a přirozeně ani zájemce o reklamní komunikaci. Práce obsahuje v příloze rozsáhlou sbírku reklamních materiálů.
ISBN: | 978-80-86807-84-3 |
---|---|
EAN: | 9788086807843 |
Doporučená cena: | 320 Kč |
Počet stran | 304 stran |
Rozměr | 170x240 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 8. 7. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Nakladatelství Bor |
Tématická skupina | 13 - Krásná literatura |