Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Komerční komunikace

Autor neváže skripta jen na úžeji pojatou komerční komunikaci, ale v rámci holistického marketingového přístupu prezentuje obsah v provázání na integravanou marketingovou komunikaci. Účelem je nejenom předat informace z oblasti reklamy a mediálního plánování, ale propojit téma s marketingovou komunikací společnosti, zejména v návaznosti na direkt marketing a public relations. Určitým logickým specifikem je významné věnování pozornosti novým trendům a marketingu na internetu.

ISBN:978-80-261-0352-3
EAN:9788026103523
Doporučená cena:115 Kč
Počet stran 132 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 2. 4. 2014
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Západočeská univerzita v Plzni
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace