![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů až po výsledný produkt. Vlastnit tento titul neznamená mít doma pouze knihu, znamená to vlastnit kus historie světového designu.
ISBN: | 978-80-251-3734-5 |
---|---|
EAN: | 9788025137345 |
Doporučená cena: | 590 Kč |
Počet stran | 192 stran |
Rozměr | 229x297 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 11. 2. 2013 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 10 - Učebnice |
![](/front-module/image/logo.png)