Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemřeSíla předpovědí pomocí prediktivní analytiky

Prediktivní analytika pro každého. I tak lze charakterizovat tuto sofistikovanou knihu, která je plně přístupná i čtenářům-„neanalytikům“. Počítače lze ze záplavy dostupných dat doslova naučit predikovat chování konkrétních jednotlivců, např. zákazníků, internetových uživatelů, pacientů a pojištěnců, voličů, studentů, zaměstnanců, dlužníků, podvodníků či zločinců – a chytré firmy tak již činí: např. modelují, kdo pravděpodobně klepne myší na reklamu, provede nákup, hodlá ukončit smlouvu, podvádí nebo v blízké době zemře – což se zvláště v oborech jako je marketing a prodej, finanční či pojistné riziko, zdravotní péče, filtrování spamu nebo boj s kriminalitou, nesmírně počítá. Autor ve čtivé knize představuje nejzajímavější existující aplikace a případové studie tvorby předpovědí i výzvy pro jejich další zdokonalování.

ISBN:978-80-265-0168-8
EAN:9788026501688
Doporučená cena:349 Kč
Počet stran 320 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 18. 8. 2014
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství BizBooks
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace