![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Prediktivní analytika pro každého. I tak lze charakterizovat tuto sofistikovanou knihu, která je plně přístupná i čtenářům-„neanalytikům“. Počítače lze ze záplavy dostupných dat doslova naučit predikovat chování konkrétních jednotlivců, např. zákazníků, internetových uživatelů, pacientů a pojištěnců, voličů, studentů, zaměstnanců, dlužníků, podvodníků či zločinců – a chytré firmy tak již činí: např. modelují, kdo pravděpodobně klepne myší na reklamu, provede nákup, hodlá ukončit smlouvu, podvádí nebo v blízké době zemře – což se zvláště v oborech jako je marketing a prodej, finanční či pojistné riziko, zdravotní péče, filtrování spamu nebo boj s kriminalitou, nesmírně počítá. Autor ve čtivé knize představuje nejzajímavější existující aplikace a případové studie tvorby předpovědí i výzvy pro jejich další zdokonalování.
ISBN: | 978-80-265-0168-8 |
---|---|
EAN: | 9788026501688 |
Doporučená cena: | 349 Kč |
Počet stran | 320 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 18. 8. 2014 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |