![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, ale je především, díky světové globalizaci, mnohonárodnostní. Je to pro náš svět dobře, nebo špatně? Na jedné straně se otevírá řada možností, modernizují se veškeré činnosti a svět se sbližuje prostřednictvím znalostí, dovedností a objevů. Na druhé straně se zostřuje konkurenční boj a prohlubují se problémy v mezilidských vztazích v nadnárodních korporacích. Hranice mezi úspěchem a zkázou je velmi úzká a křehká. Co je tedy tím jazýčkem na váze, který posune společnost k úspěchu, nebo k zániku? Tímto jazýčkem je opět, jak jinak, člověk – pracovník. Jak je s ním ve firmě zacházeno, tak se bude společnost profilovat na mezinárodním trhu. Manažer, který toto nechápe, nemá šanci… Právě tito manažeři by měli mít knihu na nočním stolečku a číst si v ní vždy před spaním. - Z recenzního posudku Ing. Šárky Janků, Ph.D.
ISBN: | 978-80-7478-328-9 |
---|---|
EAN: | 9788074783289 |
Doporučená cena: | 350 Kč |
Počet stran | 140 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 10. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Wolters Kluwer ČR, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)