Grafický design je důležitý pro komunikaci s lidmi. Rozsah a způsob práce, jíž se designéři s ohledem na určitou cílovou skupinu zabývají, se velice různí. Někteří publiku nevěnují žádnou pozornost a tvoří design pouze podle svých představ. Jiní pracují pro jiné designéry. Další podle zadání požadavků klientů. Se všemi těmito skupinami designérů se lze na stránkách této knihy setkat a skrze jejich práci a filozofii prozkoumat otázky, které mají pro současný design zásadní důležitost.
ISBN: | 978-80-7391-027-3 |
---|---|
EAN: | 9788073910273 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran | 256 stran |
Rozměr | 170x220 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 12. 9. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Autor: | Heller, Jan |
Překladatel: | Cenkerová, Kateřina |
Nakladatelství | Nakladatelství Slovart, s.r.o. |
Tématická skupina | 10 - Učebnice |