Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Jak zaujmout hned napoprvé

Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku.

ISBN:978-80-249-1316-2
EAN:9788024913162
Doporučená cena:249 Kč
Počet stran 280 stran
Rozměr 125x200 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 8. 12. 2009
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Překladatel: Dohnalová, Marcela
Nakladatelství EUROMEDIA GROUP, a.s.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace