![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku.
ISBN: | 978-80-249-1316-2 |
---|---|
EAN: | 9788024913162 |
Doporučená cena: | 249 Kč |
Počet stran | 280 stran |
Rozměr | 125x200 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 8. 12. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Překladatel: | Dohnalová, Marcela |
Nakladatelství | EUROMEDIA GROUP, a.s. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)