Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Jak zákazník vnímá značkuNahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.

ISBN:978-80-251-3529-7
EAN:9788025135297
Doporučená cena:399 Kč
Počet stran 256 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 14. 11. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Computer Press, a. s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace