Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Jak zábavné je informovatInfotainment čili infozábava v teorii, praxi a českém kontextu

„Jedno mužstvo tvrdě bránilo, aby si vymohlo prodloužení. Druhé cítilo naději na rychlé vítězství a bylo v útoku.“ Popis sportovního utkání? Nikoliv. Takto noviny psaly v roce 2008 o prezidentské volbě. Je to špatně, protože chtějí být příliš zábavné? Nebo dobře, protože tak zpřítomňují čtenáři složité politické postupy? Publikace shrnuje teoretické uvažování o pronikání zábavy do zpravodajství a předkládá odpovídající koncept infotainmentu (infozábavy), skrze který je užitečné jednotlivé infozábavní jevy analyzovat. Přináší také nový pohled na to, jak k šíření infozábavy do médií přistupovat. Teoretické rozpracování pojmu infozábavy je přínosné především pro zájemce o studium médií a komunikace. Studentům sociálních věd může kniha posloužit jako užitečný přehled možností výzkumu.

ISBN:978-80-246-2973-5
EAN:9788024629735
Doporučená cena:150 Kč
Počet stran 120 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 30. 10. 2015
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Karolinum
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace