![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
„Jedno mužstvo tvrdě bránilo, aby si vymohlo prodloužení. Druhé cítilo naději na rychlé vítězství a bylo v útoku.“ Popis sportovního utkání? Nikoliv. Takto noviny psaly v roce 2008 o prezidentské volbě. Je to špatně, protože chtějí být příliš zábavné? Nebo dobře, protože tak zpřítomňují čtenáři složité politické postupy? Publikace shrnuje teoretické uvažování o pronikání zábavy do zpravodajství a předkládá odpovídající koncept infotainmentu (infozábavy), skrze který je užitečné jednotlivé infozábavní jevy analyzovat. Přináší také nový pohled na to, jak k šíření infozábavy do médií přistupovat. Teoretické rozpracování pojmu infozábavy je přínosné především pro zájemce o studium médií a komunikace. Studentům sociálních věd může kniha posloužit jako užitečný přehled možností výzkumu.
ISBN: | 978-80-246-2973-5 |
---|---|
EAN: | 9788024629735 |
Doporučená cena: | 150 Kč |
Počet stran | 120 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 30. 10. 2015 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Karolinum |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)