![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Jak vytvořit lákavý webový obsah a vybudovat loajální zákaznickou online základnu? Jak probudit zájem o vaše produkty či služby a propagovat vaši firmu pomocí nových médií na internetu? Kniha vás naučí, jak uspět online, a pomůže vám s rozvojem marketingového obsahu, na kterém lidem záleží. Vychází z případových studií společností, jež úspěšně šíří své myšlenky online, a využívá je k posílení důvěryhodnosti a k vybudování loajální zákaznické základny. Ať už jde o kratičké tweety, které vám umožní vytvořit spojení s Twitterem, příspěvky na blogu, e-knihy nebo bílé knihy, videa, která ukazují lidskou stránku vaší firmy, interaktivní webové semináře poskytující cenné praktické zkušenosti nebo podcasty, jež lze stahovat a poslouchat... a mnohem více.
ISBN: | 978-80-7263-907-6 |
---|---|
EAN: | 9788072639076 |
Doporučená cena: | 349 Kč |
Počet stran | 216 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 24. 11. 2014 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | ANAG, spol. s r. o. |
Tématická skupina | 5 - Technické vědy |
![](/front-module/image/logo.png)