![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují?Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last!Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) Jim Collins se spoluautorem vycházejí z podrobného průzkumu vybraných společností. Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace.Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli...
ISBN: | 978-80-247-5638-7 |
---|---|
EAN: | 9788024756387 |
Doporučená cena: | 469 Kč |
Počet stran | 352 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 5. 2016 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | český |
Překladatel: | Šikýř, Martin |
Nakladatelství | Grada Publishing, a.s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)