Jak učitelé a žáci přistupují k poezii? Kniha vychází z dat získaných pozorováním a nahrávkami výuky na základních a středních školách. V bohatě rozvrstveném materiálu jsou popsány různé typy mluvených projevů, které pronášejí učitelé a žáci, když hodnotí poezii a tvoří její metatextový obraz: na jedné straně jsou mytizující soudy, mnohdy vyvolané potřebou vytvořit představu o jasné kategorizaci literární produkce, na straně druhé se ocitají výroky, které rozrušují tyto vžité představy a v posuzování básnických textů připouštějí nesnadnou a nesamozřejmou uchopitelnost jejich významu.
ISBN: | 978-80-275-2120-3 |
EAN: | 9788027521203 |
Doporučená cena: | 289 Kč |
Počet stran |
352 stran |
Datum vydání |
2024 |
Pořadí vydání |
neurčeno |
Vazba |
E-kniha |
Jazyk |
český |
Autor: |
Václav Jindráček |
Nakladatelství |
Host-vydavatelství s.r.o. |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |