![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Osvědčená kniha britských autorů se soustřeďuje na to, jak si člověk může vytvořit takové osobnostní, znalostní a další předpoklady, aby se mohl stát silnou vůdčí osobností. Klíčovým motivem přesvědčivého vedení druhých je rovnováha, kterou musí lídr udržovat v četných rolích, jež souvisejí s jeho vůdčím postavením – mezi uplatňováním vlastních silných stránek a odkrýváním svých slabin, mezi důvěrným vztahem k podřízeným a udržováním nezbytného odstupu, mezi individualitou a konformností atd.
ISBN: | 978-80-7261-180-5 |
---|---|
EAN: | 9788072611805 |
Doporučená cena: | 340 Kč |
Počet stran | 180 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 5. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Medek, Pavel |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)