Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Jak se děti učí významu slov

Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle bez toho, aby je to někdo explicitně učil. Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení.

ISBN:978-80-246-3095-3
EAN:9788024630953
Doporučená cena:360 Kč
Počet stran 296 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 25. 9. 2015
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Překladatel: Chromý, Jan
Nakladatelství Karolinum
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace