![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru?V knížce získáte jednoduchý a skutečně osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem od prvního kontaktu až do úspěšného uzavření obchodu. Autor vychází ze svých dlouholetých zkušeností práce obchodního zástupce a doplňuje je cennými zkušenostmi a poznatky mnoha dalších lidí z praxe, kteří každodenně jednají se zákazníky a klienty. Nabízí praktické návody a krátké příběhy, co dělat a co nedělat, co pomáhá a jak skutečně uspět.
ISBN: | 978-80-247-5727-8 |
---|---|
EAN: | 9788024757278 |
Doporučená cena: | 249 Kč |
Počet stran | 176 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 29. 1. 2016 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Grada Publishing, a.s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)