![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Aktuální kniha šéfa jedné z nejvýznamnějších mezinárodních poradenských firem předkládá konkrétní aktivní protikrizová opatření, která mohou vlastníci a manažeři podniků realizovat prakticky okamžitě. A protože současná ekonomická krize je spíše poptávková než nákladová, formulovaná opatření se zaměřují především na oblast vztahů se zákazníky, prodeje a prodejního personálu, tvorby cen, utváření nabídek a služeb zákazníkům. Kniha zároveň předkládá doporučení pro rychlou implementaci protikrizových opatření a formuluje prioritní úkoly pro pokrizové období.
ISBN: | 978-80-7261-204-8 |
---|---|
EAN: | 9788072612048 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 208 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 7. 10. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Škapová, Hana |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)