Spisovatel a novinář Paul Tough ve své nové knize pátrá po skutečných důvodech úspěchu. Jak je možné, že dítě pocházející z problémové a chudé rodiny může být v životě úspěšnější než dítě plně zajištěné a podporované? Co bychom v našich dětech měli povzbudit a rozvíjet? Je charakter důležitější než znalosti? A dá se na něm pracovat? Autor si klade provokativní otázky a brilantně na ně odpovídá, za pomoci nejnovějších vědeckých, a především psychologických poznatků. Ačkoliv se kniha nevyhýbá obtížnějším pojmům a problémům, je napsána čtivě. K tomu přispívá množství příkladů z praxe – příběhy dětí a rodin, ke kterým se opakovaně vracel po několik let. Kniha je zásadním příspěvkem do debaty, jak by mělo současné vzdělávání dětí vypadat, a ocení ji jak rodičové a pedagogové, tak i politikové a úředníci. Paul Tough píše články do nejvlivnějších amerických novin a periodik (New York Times, New Yorker) a jeho tématem je kromě jiného právě vzdělání.
ISBN: | 978-80-266-0180-7 |
---|---|
EAN: | 9788026601807 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 240 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 3. 2. 2014 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Edika |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |