![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Autor, dlouholetý zkušený novinář, vás naučí zaručené postupy, které budete ve styku s médii a novináři opravdu potřebovat. Výklad plný příkladů z praxe doplňují svými komentáři také aktivní novináři a tiskoví mluvčí. Dozvíte se, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. Vyvarujete se tak chyb a snadněji dosáhnete nejlepších možných výsledků.
ISBN: | 978-80-251-3457-3 |
---|---|
EAN: | 9788025134573 |
Doporučená cena: | 349 Kč |
Počet stran | 296 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 12. 9. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |