![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Jedinou věcí, kterou si můžeme v byznysu být jisti, je nejistota. S. R. Covey ve své nejnovější knize ukazuje, že přesto existují organizace, které – bez ohledu na nejisté ekonomické podmínky – dosahují vynikajících výsledků tím, že se za všech okolností řídí čtyřmi klíčovými principy, které jsou trvalé a neměnné: dotahují věci do konce a vynikajícím způsobem realizují své priority, vytvářejí atmosféru důvěry, dosahují vyšší hodnoty s méně zdroji, nešíří strach.
ISBN: | 978-80-7261-206-2 |
---|---|
EAN: | 9788072612062 |
Doporučená cena: | 260 Kč |
Počet stran | 128 stran |
Rozměr | 127x202 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 28. 1. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Šarman, Lumír |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)