Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Jak cool značky zůstávají hotMarketing zaměřený na mladou generaci Y

Joeri Van den Berhg a Mattias Behrer se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, též označovanou jako Generace Y. Jde o mladé lidi, kteří se narodili v letech 1982–1993. Autoři radí, jak upoutat pozornost této generace a svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull či Levi´s.

ISBN:978-80-265-0002-5
EAN:9788026500025
Doporučená cena:399 Kč
Počet stran 248 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 23. 1. 2012
Vazba kniha, šitá vazba
Jazyk český
Nakladatelství BizBooks
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace