![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Joeri Van den Berhg a Mattias Behrer se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, též označovanou jako Generace Y. Jde o mladé lidi, kteří se narodili v letech 1982–1993. Autoři radí, jak upoutat pozornost této generace a svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull či Levi´s.
ISBN: | 978-80-265-0002-5 |
---|---|
EAN: | 9788026500025 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran | 248 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 1. 2012 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)