Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Jak blafovat o vlastní firmě

Tato kniha vám umožní okamžitě si osvojit všechny znalosti potřebné k tomu, abyste dosáhli úspěchu v opojném, avšak nemilosrdném světě podnikání – obzvláště, pokud jste hrdými majiteli firmy. Už si nikdy nebudete plést pojmy „poslání firmy“ a „SWOT analýza“ nebo „USP“ a „POS“. Těšte se z obdivu,jaký k vám začnou chovat nejen vaši klienti, ale i konkurenti, až vás uslyší vyjadřovat se k tématům jako jsou úspory z rozsahu výroby, sociální média nebo čitelná identita obchodní značky. A co je nejdůležitější: Když věci nepůjdou zrovna podle vašich poředstav, budete vědět, kdy to můžete svést na makroekonomické faktory.

ISBN:978-80-7390-407-4
EAN:9788073904074
Doporučená cena:149 Kč
Počet stran 168 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 17. 2. 2017
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Omega
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace