![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Tato kniha vám umožní okamžitě si osvojit všechny znalosti potřebné k tomu, abyste dosáhli úspěchu v opojném, avšak nemilosrdném světě podnikání – obzvláště, pokud jste hrdými majiteli firmy. Už si nikdy nebudete plést pojmy „poslání firmy“ a „SWOT analýza“ nebo „USP“ a „POS“. Těšte se z obdivu,jaký k vám začnou chovat nejen vaši klienti, ale i konkurenti, až vás uslyší vyjadřovat se k tématům jako jsou úspory z rozsahu výroby, sociální média nebo čitelná identita obchodní značky. A co je nejdůležitější: Když věci nepůjdou zrovna podle vašich poředstav, budete vědět, kdy to můžete svést na makroekonomické faktory.
ISBN: | 978-80-7390-407-4 |
---|---|
EAN: | 9788073904074 |
Doporučená cena: | 149 Kč |
Počet stran | 168 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 2. 2017 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Omega |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)