Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Językowy obraz swiata w polskiej reklamie

Monografie je zaměřena na popis jazyka poslké reklamy v časopise pro ženy Pani domu se zřetelem na rekonstrukci modelu světa. Vychází z teorie jazykového obrazu světa, Wittgensteinovy teorie jazykových her a sémiotické metodologie.

ISBN:978-80-244-2856-7
EAN:9788024428567
Doporučená cena:247 Kč
Počet stran 176 stran
Rozměr 148x210 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 22. 8. 2012
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Jazyk polský
Nakladatelství Univerzita Palackého v Olomouci
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace