![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Monografie je zaměřena na popis jazyka poslké reklamy v časopise pro ženy Pani domu se zřetelem na rekonstrukci modelu světa. Vychází z teorie jazykového obrazu světa, Wittgensteinovy teorie jazykových her a sémiotické metodologie.
ISBN: | 978-80-244-2856-7 |
---|---|
EAN: | 9788024428567 |
Doporučená cena: | 247 Kč |
Počet stran | 176 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 22. 8. 2012 |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Jazyk | polský |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)