![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se zákazníky a dodavateli, prostředkem zvyšování produktivity, efektivnosti, kvality, flexibility výroby a služeb. Stále více rozhodují o podnikatelském úspěchu či neúspěchu. Zasahují do všech oblastí managementu a týkají se stále většího okruhu zainteresovaných osob (stakeholders). Na druhé straně, i přes trendy zvyšování výkonů a snižování jednotkových nákladů na IS/IT, zejména hardware, jsou IS/IT velmi nákladné a manažeři mívají problém se zdůvodňováním návratnosti příslušných investic. Publikace přináší konkrétní návod, jak při formulaci IS/IT strategie v praxi postupovat a jak ji správně implementovat.
ISBN: | 978-80-7400-272-4 |
---|---|
EAN: | 9788074002724 |
Doporučená cena: | 490 Kč |
Počet stran | 208 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 29. 4. 2015 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)