![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Nová kniha známého poradce a zkušeného autora ukazuje cestu, jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také její mnohem vyšší účinnosti. I zde je základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem.
ISBN: | 80-7261-139-9 |
---|---|
EAN: | 8072611399 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 252 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 8. 2. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)