Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Intuitivní reklama

Nová kniha známého poradce a zkušeného autora ukazuje cestu, jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také její mnohem vyšší účinnosti. I zde je základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem.

ISBN:80-7261-139-9
EAN:8072611399
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 252 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 8. 2. 2006
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace