Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Intuitivní marketing

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe

ISBN:978-80-7261-165-2
EAN:9788072611652
Doporučená cena:240 Kč
Počet stran 140 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání 2.
Datum vydání 21. 2. 2007
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace