![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe
ISBN: | 978-80-7261-165-2 |
---|---|
EAN: | 9788072611652 |
Doporučená cena: | 240 Kč |
Počet stran | 140 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 2. |
Datum vydání | 21. 2. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)