Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Introduction to Cross-Cultural ManagementTheory and Practice

Kniha sestává ze tří na sebe navazujících částí. První část je věnována úvodu do interkulturního managementu a zdůrazňuje jeho přínos, možná úskalí a jejich řešení. Autor zde pojednává o problematice podnikové kultury i kultury jako takové. Autor využívá častých odkazů na práce Geerda Hofstedea. Ten definoval kulturní vzorce na vícerozměrném modelu, který se stal jedním ze základních modelů v mezikulturním chování. Druhá část textu se pokouší definovat českou manažerskou kulturu, autor zde využívá svých zkušeností s českým prostředím a konfrontuje je s prostředím kanadským. Poslední část knihy je zaměřena na podnikovou komunikaci v mezikulturním prostředí. Na závěr přikládá autor modelové scénáře z nejrůznějších oblastí včetně virtuálních týmů a jejich komunikace.

ISBN:978-80-245-1683-7
EAN:9788024516837
Doporučená cena:350 Kč
Počet stran 202 stran
Rozměr 182x257 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 14. 12. 2010
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk anglický
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace