![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha je dělena do dvou částí. První je věnována obecným tématům internetového poradenství: definice, pojetí a vymezení služby internetového poradenství, stav internetového poradenství u nás i v zahraničí. Druhá část se zaměřuje na specifika internetového poradenství v kontextu linek důvěry a reáliím jeho poskytování. Je orientována na jeho nejrozšířenější formu – práci s e-mailovou komunikací. Zabývá se problematikou internetového poradenství v právním rámci a v rámci sociálních služeb, metodikou práce, standardními i specifickými postupy při poskytování služby, stejně jako v této oblasti nezbytnými technickými požadavky a nároky na zajištění služby. V neposlední řadě se věnuje rovněž problematice etiky, supervize a dalším tématům.
ISBN: | 978-80-7419-034-6 |
---|---|
EAN: | 9788074190346 |
Doporučená cena: | 245 Kč |
Počet stran | 197 stran |
Rozměr | 150x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 2. 11. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Sociologické nakladatelství (SLON) |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)