![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Druhý dotisk prvního vydání anglicky psané odborné knihy českého autorského kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního podnikání. Mezinárodní marketing je dynamicky se rozvíjející disciplínou nedílně spjatou s podnikatelskou praxí, která musí reagovat na stále se měnící mezinárodní podnikatelské prostředí. Zejména v období současné ekonomické krize je marketing jedním z významných nástrojů, který pomáhá překonávat podnikům problémy se sníženou poptávkou na mezinárodních trzích.
ISBN: | 978-80-245-1643-1 |
---|---|
EAN: | 9788024516431 |
Doporučená cena: | 364 Kč |
Počet stran | 192 stran |
Rozměr | 182x257 mm |
Pořadí vydání | 2.dotisk 1. vydání |
Datum vydání | 10. 10. 2014 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)