Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

International Marketing

Druhý dotisk prvního vydání anglicky psané odborné knihy českého autorského kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního podnikání. Mezinárodní marketing je dynamicky se rozvíjející disciplínou nedílně spjatou s podnikatelskou praxí, která musí reagovat na stále se měnící mezinárodní podnikatelské prostředí. Zejména v období současné ekonomické krize je marketing jedním z významných nástrojů, který pomáhá překonávat podnikům problémy se sníženou poptávkou na mezinárodních trzích.

ISBN:978-80-245-1643-1
EAN:9788024516431
Doporučená cena:364 Kč
Počet stran 192 stran
Rozměr 182x257 mm
Pořadí vydání 2.dotisk 1. vydání
Datum vydání 10. 10. 2014
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk anglický
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace