![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
V globalizovaném světě se stále více pomyslně stírají hranice jednotlivých států, ať již v důsledku cestování lidí ve volném čase, či cestování za prací a pracovními povinnostmi. V oborech cestovního ruchu tak čím dál výrazněji stoupá potřeba vyznat se v kulturních rozdílech, orientovat se v nich a na základě zmíněných znalostí eliminovat případná nedorozumění mezi poskytovateli služeb, rezidenty a přijíždějícími turisty. Publikace se proto primárně věnuje problematice kulturních rozdílností z pohledu základního členění kultur, jejich specifik a hodnotových paradigmat a jejich využití v příjezdovém cestovním ruchu České republiky. Publikace může být pomocníkem zejména pro manažery hotelu, cestovních kanceláří, ale i pro průvodce a další pracovníky cestovního ruchu. Pomocníkem, který poradí, proč se turisté té které kultury chovají neobvykle, zvláštně či nepochopitelně, a může tak být klíčem k úspěchu na poli konkurenčního boje.
ISBN: | 978-80-7552-619-9 |
---|---|
EAN: | 9788075526199 |
Doporučená cena: | 220 Kč |
Počet stran | 108 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 16. 5. 2017 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Wolters Kluwer ČR, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)