![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Práce se zabývá interkulturními odlišnostmi v pracovní motivaci Generace Y. V teoretické části jsou shrnuty aktuální poznatky o významu znalostních pracovníků v současné ekonomice. Jsou prezentovány významné teorie motivace, vybrané na základě významu pro znalostní pracovníky. Je vysvětleno, co je národní kultura a jak lze poznávat kulturní odlišnosti. Je představeno sedm žijících generací, zvláštní prostor je věnován Generaci Y. Praktická část má charakter případové studie, v níž jsou na příkladu české a francouzské kultury zkoumány odlišnosti pracovní motivace.
ISBN: | 978-80-244-3961-7 |
---|---|
EAN: | 9788024439617 |
Doporučená cena: | 200 Kč |
Počet stran | 130 stran |
Rozměr | 176x250 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 24. 7. 2014 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)