Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Interkulturní komunikace v řízení a podnikání: česko-německá

Úspěšná autorská dvojice se zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje na své předchozí knihy, v nichž formulovala základní kulturní standardy české a německé kultury, a nyní tyto standardy promítá do konkrétních pracovních a manažerských situací. Vychází z rozsáhlých zkušeností z česko-německých firem a institucí a nejnovějších empirických výzkumů zaměřených na klíčové situace v managementu a personálním řízení a nabízí řešení četných problémů manažerů i zaměstnanců česko-německých firem.

ISBN:978-80-7261-158-4
EAN:9788072611584
Doporučená cena:340 Kč
Počet stran 320 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 5. 3. 2007
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace