![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Skripta jsou určena pro studenty magisterského studia VŠE (volně volitelný kurz 2AJ414). V devíti kapitolách seznamují studenty s kulturními hodnotami G. Gofstedeho a F. Trompenaarse (kap. 1), s neverbální komunikací (kap. 2), s typickými znaky české obchodní kultury (kap. 3), s kulturou Velké Británie (kap. 4), Irska (kap. 5), USA (kap. 6), s odlišnostmi japonské, čínské a arabské kultury se zvláštním přihlédnutím k zvláštnostem obchodní kultury těchto zemí (kap. 7, 8 a 9).
ISBN: | 978-80-245-1081-1 |
---|---|
EAN: | 9788024510811 |
Doporučená cena: | 151 Kč |
Počet stran | 142 stran |
Rozměr | 210x297 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 19. 3. 2009 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)