![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Monografie se zabývá současným stavem vyučování syntaxe v českém jazyce na základní škole. Zaměřuje se na uspořádání syntaktických termínů v učebnicích českého jazyka a inovuje toto pojetí z hlediska nových pedagogických směrů, konkrétně kognitivního konstruktivismu. Práce vychází ze závěrů výzkumu na základních školách a na podkladě jejich podrobné analýzy autorka sestavila metodické pomůcky, které by měly napomoci studentům a učitelům zlepšit stav ve vyučování českého jazyka. Jedná se o slovník frekventovaných syntaktických termínů, korelát syntaktických termínů a pojmové mapy.
ISBN: | 80-244-1017-6 |
---|---|
EAN: | 8024410176 |
Doporučená cena: | 250 Kč |
Počet stran | 242 stran |
Rozměr | A5 |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 8. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 13 - Krásná literatura |
![](/front-module/image/logo.png)