Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Informační technologiePraktické aspekty strategického řízení v kontextu využívání elektronických médií

Publikace sleduje obohacení teorie a praxe o příklady nejčastěji se vyskytujících problémů v oblasti strategického řízení firmy. Na jednotlivých příkladech autoři motivují čtenáře k racionálnímu řešení konkrétních situací na základě znalosti všech potřebných informací. V době rozvoje elektronického obchodování je nutné klást maximální důraz na kvalitu jednotlivých nástrojů elektronické komunikace. Proto autoři zdůrazňují tyto oblasti činnosti firmy. Nemalá část publikace je věnována vysvětlení franšízingu.

ISBN:978-80-7478-499-6
EAN:9788074784996
Doporučená cena:220 Kč
Počet stran 112 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 27. 9. 2014
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Wolters Kluwer ČR, a. s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace