![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace sleduje obohacení teorie a praxe o příklady nejčastěji se vyskytujících problémů v oblasti strategického řízení firmy. Na jednotlivých příkladech autoři motivují čtenáře k racionálnímu řešení konkrétních situací na základě znalosti všech potřebných informací. V době rozvoje elektronického obchodování je nutné klást maximální důraz na kvalitu jednotlivých nástrojů elektronické komunikace. Proto autoři zdůrazňují tyto oblasti činnosti firmy. Nemalá část publikace je věnována vysvětlení franšízingu.
ISBN: | 978-80-7478-499-6 |
---|---|
EAN: | 9788074784996 |
Doporučená cena: | 220 Kč |
Počet stran | 112 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 27. 9. 2014 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Wolters Kluwer ČR, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)