![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Hlavním cílem práce bylo specifikovat fenomény, které přispívají k úspěšné integraci žáků s tělesným postižením v TV a ke změnám postojů učitelů a žáků k integraci. Podmínky pro integraci v TV a připravenost škol, učitelů i speciálně pedagogických center je velmi malá. V rámci našeho průzkumu se nám nepodařilo nalézt ani jediný případ systémové podpory integrace v TV. Učitelé, kteří nezavrhli myšlenku integrace v TV již na samotném počátku, si tedy museli většinou poradit sami. Žáci, obzvláště ti s těžším postižením, byli často osvobozováni z hodin TV a mnozí z nich neměli reálnou příležitost sportovního (pohybového) vyžití ani ve volném čase.
ISBN: | 978-80-244-2156-8 |
---|---|
EAN: | 9788024421568 |
Doporučená cena: | 200 Kč |
Počet stran | 158 stran |
Rozměr | 182x257 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 31. 3. 2009 |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Jazyk | ostatní |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)