Předkládaná dizertační práce se zabývá tematikou společenské odpovědnosti
firem, její implementací do strategického řízení společnosti a vlivem na
ekonomickou výkonnost společnosti.
Autor si klade za cíl nahlížet na problematiku společenské odpovědnosti firem
ne pouze v původním základním teoretickém vymezení, nýbrž v přesazích, které
společenská odpovědnost v současném světě může mít, zejména ve smyslu
formování pozitivních vztahů se zákazníky, dodavateli a s ostatními
„stakeholders“, zvyšování hodnoty podniku jako takového a budování
„goodwill“ společnosti.
ISBN: | 978-80-7454-702-7 |
EAN: | 9788074547027 |
Počet stran |
44 stran |
Datum vydání |
29. 11. 2017 |
Pořadí vydání |
První |
Jazyk |
český |
Vazba |
e-kniha - pdf |
Autor: |
Jiří Seidler |
Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně přístupné https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/41579/seidler_2017_teze.pdf?sequence=4&isAllowed=y |