Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Ideogramy v moderní čínštině

Přestože jsou ideogramy druhou nejfrekventovanější kategorií čínských znaků, omezují se odborné práce týkající se problematiky čínského znakového písma zpravidla pouze na jejich stručnou definici doplněnou o několik příkladů. Z grammatologického hlediska však ideogramy reprezentují zcela unikátní kategorii znaků. Jsou založeny na principu skládání dvou sémanticky motivovaných složek, jejichž jednotlivé významy společně utvářejí význam celého znaku. Tato publikace představuje unikátní studii postavení ideogramů v rámci zbývajících tří konstrukčních typů čínského znakového písma. Zaměřuje se zejména na analýzu jejich kvalitativního složení a míru využití kombinačního potenciálu jejich sémantických složek.

ISBN:978-80-244-3909-9
EAN:9788024439099
Doporučená cena:250 Kč
Počet stran 168 stran
Rozměr 176x250 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 24. 7. 2014
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Univerzita Palackého v Olomouci
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace