![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Přestože jsou ideogramy druhou nejfrekventovanější kategorií čínských znaků, omezují se odborné práce týkající se problematiky čínského znakového písma zpravidla pouze na jejich stručnou definici doplněnou o několik příkladů. Z grammatologického hlediska však ideogramy reprezentují zcela unikátní kategorii znaků. Jsou založeny na principu skládání dvou sémanticky motivovaných složek, jejichž jednotlivé významy společně utvářejí význam celého znaku. Tato publikace představuje unikátní studii postavení ideogramů v rámci zbývajících tří konstrukčních typů čínského znakového písma. Zaměřuje se zejména na analýzu jejich kvalitativního složení a míru využití kombinačního potenciálu jejich sémantických složek.
ISBN: | 978-80-244-3909-9 |
---|---|
EAN: | 9788024439099 |
Doporučená cena: | 250 Kč |
Počet stran | 168 stran |
Rozměr | 176x250 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 24. 7. 2014 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)