Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Hrdina nebo psanecJak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů. Když tyto psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.

ISBN:978-80-265-0027-8
EAN:9788026500278
Doporučená cena:499 Kč
Počet stran 352 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 30. 7. 2012
Vazba kniha, šitá vazba
Jazyk český
Nakladatelství BizBooks
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace