![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů. Když tyto psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.
ISBN: | 978-80-265-0027-8 |
---|---|
EAN: | 9788026500278 |
Doporučená cena: | 499 Kč |
Počet stran | 352 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 30. 7. 2012 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)