Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Homo spotřebitel

Cílem publikace je charakteristika chování spotřebitele. Homo spotřebitel je zobrazován jako jednota 2 úrovní: makroekonomické, rodinné a individuální. Všechny tři polohy mají na jeho chování zásadní vliv, i když jsou subjektivně vnímány s různou intenzitou. Na makro úrovni jsou tvořeny klíčové rozměry celkové úrovně spotřeby, projevují se na ní dynamika vývoje spotřeby a vliv základních determinant ekonomiky, technického vývoje užitných vlastností produktů a potřeb podmíněných soužitím s přírodou. Vývoj je definován jednak trendy, jejich variabilitou (koridory vývoje). Spotřebitel je vyjadřován ve virtuální podobě "průměrného" spotřebitele. Ten se projevuje i jako norma, od které se odvíjejí aspirace spotřebitele, představy bohatství a chudoby. A jou tak jedním z východisek spotřebního chování.

ISBN:978-80-245-1822-0
EAN:9788024518220
Doporučená cena:650 Kč
Počet stran 320 stran
Rozměr 182x257 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 5. 6. 2012
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace