Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Homo spotřebitel

Charakteristika chování spotřebitele ve třech rovinách: makroekonomické, domácnosti a individua. V rovině makroekonomické vazby na základní makroekonomické veličiny a spotřební specifika: trendy, koridory, Englovy křivky, megatrendy, spotřební vlny. V rovině domácností sociální příslušnost, skladba příjmů, vliv počtu členů domácnosti, lifecyklus. V rovině chování individua principy kvantitativního výzkumu a jevy se kterými se setkáváme při kvalitativním výzkumu (aktivizační a motivační procesy, semiotika, normalita, dobrý obraz, kulturní atributy, image včetně technik jejich výzkumu). Speciální pasáž je věnována vnímání ceny, principům segmentace, vybraným modelům spotřebitelova rozhodování a základním přístupům k predikci tohoto chování.

ISBN:978-80-245-1558-8
EAN:9788024515588
Doporučená cena:232 Kč
Počet stran 206 stran
Rozměr 210x297 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 17. 9. 2009
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace