![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Cílem této publikace je přiblížit čtenářům základní aspekty a problematiku hodnotového managementu ve finančním řízení, s důrazem na jeho význam a postavení v rámci podnikového managementu. Publikace je rozvržená do osmi kapitol, ve kterých jsou rozvedeny cíle a nástroje finančního řízení s ohledem na jednotlivé principy, tak jak byly zmíněny v předchozím textu.
ISBN: | 978-80-7478-405-7 |
---|---|
EAN: | 9788074784057 |
Doporučená cena: | 400 Kč |
Počet stran | 260 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 4. 2014 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Wolters Kluwer ČR, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)