![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Hitmakeři jsou nezbytností pro marketéry, píáristy, obchodníky, kreativce a umělce všeho druhu. Autor vás vtáhne do principů fungování popkultury a šíření hitů způsobem, který váš pohled na téma změní tak, že marketing a propagaci už nikdy nebudete dělat jako dosud. Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí. Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.
ISBN: | 978-80-7555-026-2 |
---|---|
EAN: | 9788075550262 |
Doporučená cena: | 369 Kč |
Počet stran | 344 stran |
Rozměr | 143x215 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 8. 6. 2017 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Jan Melvil Publishing |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)