Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

HitmakeřiTajemství popularity v éře rozptylování

Hitmakeři jsou nezbytností pro marketéry, píáristy, obchodníky, kreativce a umělce všeho druhu. Autor vás vtáhne do principů fungování popkultury a šíření hitů způsobem, který váš pohled na téma změní tak, že marketing a propagaci už nikdy nebudete dělat jako dosud. Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí. Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

ISBN:978-80-7555-026-2
EAN:9788075550262
Doporučená cena:369 Kč
Počet stran 344 stran
Rozměr 143x215 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 8. 6. 2017
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Jan Melvil Publishing
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace