Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Guerilla marketingNejúčinnější a finančně nenáročný marketing

Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem - jeho kniha, kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci.

ISBN:978-80-251-3546-4
EAN:9788025135464
Doporučená cena:499 Kč
Počet stran 336 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 2.
Datum vydání 18. 7. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Nakladatelství Computer Press, a. s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace