![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem - jeho kniha, kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci.
ISBN: | 978-80-251-3546-4 |
---|---|
EAN: | 9788025135464 |
Doporučená cena: | 499 Kč |
Počet stran | 336 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 2. |
Datum vydání | 18. 7. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)