Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Grafický design v praxiZásady, postupy, projekty

Úlohou designu je zprostředkovávat informace produktu, koncepci, nebo o společnosti Originální kniha objasňuje podstatu designu a snaží se čtenáře naučit, jak vytvářet profesionální návrhy ve firmě bez zbytečného zadávání práce profesionálním grafickým studiím.

ISBN:80-7209-597-8
EAN:8072095978
Doporučená cena:499 Kč
Počet stran 128 stran
Rozměr 220x220 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 9. 9. 2004
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Autor: Hejný,Petr
Překladatel: Koval, Jozef
Nakladatelství Nakladatelství Slovart, s.r.o.
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace